Доставка и връщане

Доставката на закупени продукти от магазин www.patilan.bg се извършва от куриерска фирма СПИДИ до Ваш адрес или до офис на куриерската фирма на територията на Република България.

Срок на изпращане

⚠️ Всички поръчки, направени в периода 09.04 - 19.04., ще бъдат изпратени на 22.04.2024г. Благодарим за разбирането!

Всяка поръчка направена до 13:00ч. се обработва и изпраща на същия ден.Поръчки направени след 13:00ч. се обработват на следващия работен ден.Изключение правят събота,неделя и официалните празници.Срокът за доставка е 24 часа за цялата територия на България,като са възможни забавяния до личен адрес в рамките на до 2 дни,в зависимост от натовареността на куриера в дадения район.

  • Възможно е забавяне за населени места,които се обслужват от куриерите според седмичен график.
  • ЕНЕЛ КОНСУЛТ ЕООД (www.patilan.bg), не носи отговорност за забавянето на поръчки, в следствие на сгрешени лични данни, лоши метеорологични и пътни условия, национални празници или официални неработни дни.
    Такса за доставка до България

    Цената за доставка се начислява автоматично при финализиране на Вашата поръчка и ще бъде добавена към крайната сума. ЕНЕЛ КОНСУЛТ ЕООД си запазва правото да променя тези цени по всяко време, без задължително да трябва да Ви уведоми.

    Начини на плащане

    НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ - Може да заплатите пратката си в брой на куриера, като изберете опцията НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ, когато завършите поръчката си.

    • Доставката на поръчана чрез онлайн магазина стока се извършва с транспорт на куриерска фирма Спиди и DPDgroup
    • При доставката получателят подписва приемо-предавателен протокол или товарителница, с което удостоверява приемането на доставената стока без забележки.
    • Получателят е длъжен да прегледа внимателно доставената стока в момента на получаването й.
    • При наличието на забележки и/или видими дефекти по доставената стока, същите следва да бъдат отразени в приемо-предавателния протокол или в товарителницата.
    • При предаване на стоката, Потребителят или трето лице подписват придружаващите я документи. За трето лице се счита всеки, който не е титуляр на заявлението, но приема стоката на посочения за извършване на доставка адрес.
    • При невъзможност за връчване на пратката при първо посещение, след уговорена дата и час на доставка с Потребителя, не по вина на patilan.bg или куриера, лицето извършващо доставката оставя известие, в което посочва телефон за връзка, на който получателят следва да се обади в срок от три работни дни, за да бъде уточнен нов срок за извършване на доставката. При невъзможност за връчване на пратката и при второ посещение, не по вина на patilan.bg или куриера, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява. Това важи и за случаите, когато получателят неоснователно откаже да приеме дадена пратка.

                В случай че доставката ви се забави поради извънредни обстоятелства,ще бъдете информирани чрез и-мейл или други предоставени от Вас средства за комуникация. Ако даден продукт не е в наличност, ще бъдете уведомени и ще ви бъде възстановена пълната сума.

                При проблем с поръчката

                Ако възникне проблем с вашата поръчка, моля не се колебайте, а се свържете незабавно с нас на имейл: contact@patilan.bg

                Връщане на стока

                Всеки потребител има правото да върне (за собствена сметка) поръчаната стока в срок от 14 работни дни след получаването й, ако стоката отговаря на следните условия:

                • няма механични повреди;
                • с оригиналната си опаковка е и има търговски вид.

                Връщането се осъществява към същия търговски адрес от който е изпратена стоката, като разходите са за сметка на купувача. Купувачът трябва да се свърже с нас на email: contact@patilan.bg и да съобщи за отказа си. От своя страна, ние сме длъжни да възстановим заплатената за стоката сума в срок от 14 работни дни от датата, на която тя е получена обратно,или да я подмени.

                Как да върнете продукт
                1. Попълнете Бланката за връщане на стока и попълнете каква е причината да върнете стоката. Бланка за въщане
                2. Поставете стоката, която желаете да върнете, включително Бланката за връщане на стока в пакета. Моля, не забравяйте, че Бланката за връщане на стока, трябва винаги да бъде приложена към стоката, която се връща.
                3. Изпратете пратката обратно чрез куриерска фирма Спиди България. Можете да го направите директно от техен офис или да се свържете с тях на телефон 07001 7300 (Цена: На стойността на един градски разговор или според тарифния план на Вашия оператор), за да насрочите връщането на стоката.

                  Връщането е за сметка на клиента.

                  Данни за връщане:

                  Фирма: ЕНЕЛ КОНСУЛТ ЕООД

                  Телефон: 0878710007

                  Адрес: гр. Пловдив, ул. Ген. Никола Иванов 10

                  ВАЖНО: При дефектна стока или объркана пратка ЕНЕЛ КОНСУЛТ ЕООД ще покрие куриеските услуги за връщане, описани по-горе.

                4. При поръчки, направени и платени с наложен платеж, моля регистрирайте данните на банковата си сметка, по която бихте искали да бъде възстановена сумата, в бланката, която връщате заедно със стоката.

                5. Не забравяйте да запишете номера на Вашата поръчка, в случай на необходимост да се свържете с отдела за „Oбслужване на клиенти“.

                6. Таксата за връщане на стока се определя от куриерска фирма Спиди. Ако клиентът не е заплатил сумата за връщане, то тя ще му бъде приспадната от сумата за въстановяване по поръчката.

                7. След като получим Вашата пратка ще Ви изпратим уведомление за връщането по имейл, в което ще потвърдим получаването на пратката.

                Ако върнете някоя от поръчаните стоки или цялата поръчка, стойността й ще бъде възстановена единствено чрез банков превод, като се приспаднат разходите за обратна доставка ако не са заплатени вече. Сумата за върната стока, платена с банкова карта, обикновено ще бъде възстановена по картата, която сте използвали за покупката. За върната стока, платена с наложен платеж, моля, предоставете Вашите банкови данни, по които бихте искали да възстановим сумата.

                За всички въпроси и препоръки, свързани с продуктите, доставката и заплащането или с използването на сайта, моля, свържете се с нас на тел.: +359 895 74 05 47 или ни пишете на e-mail: contact@patilan.bg

                Замяна на стоки

                Потребителят има правото да предяви за замяна закупена стока в 14-дневен срок, считано от получаването й, чрез формуляра за връщане/замяна, в случай че получената стока не съответства на заявената за закупуване стока или има фабричен дефект.

                Потребителят предявава закупената стока за замяна не по-късно от 14 дни от получаването й, като задължително представя касова бележка или фактура за закупената стока или документ за доставката от Спиди.

                Доставчикът има право да откаже да приеме предявената замяна, ако установи замърсяване или повреждане на стоката, както и ако тя не е върната в оригиналната й опаковка.

                Доставчикът заменя закупената стока с друга стока от същия вид и качество, или при липса на такава – със стока по избор на клиента за същата стойност. В случай че стоката е била в промоция на намалена цена, клиентът има право на замяна с друга стока на същата цена, която клиентът реално е заплатил на Доставчика. Доставката за замяна на стока е за сметка на клиента.